Завдання: повторити раніше
вивчені літери та познайомити дітей з літерою «Ц», складами, які утворюються за
допомогою цієї літери. Розширити знання дітей про навколишній світ, розвивати
логічне мислення, збагачувати словниковий запас, удосконалювати навички
малювання, конструювання, ліплення. Виховувати інтерес, самостійність,
активність.
Матеріал: кольорові олівці,
природний матеріал, пластилін, ґудзики, палички.
Хід
1.
Послухай
вірш і скажи, на що схожа буква Ц?
2. Виклади
із природного матеріалу (ґудзиків, паличок) (або виліпи із пластиліну) літеру
«Ц».
3.
Прочитай
склади у таблиці.
4. Працюємо
з чистомовками. Спершу промовляє дорослий одну стрічку чистомовки, дитина
уважно слухає, як ми вимовляємо склади, потім – промовляє самостійно. Слідкуємо
за чистотою мови, правильністю вимовляння звуків.
5.
Фізкультпауза
- перетвори літеру «Ц» на котика, що лежить на спинці. Побавтеся з дитиною,
лежачи на підлозі. Спробуйте утворити своїм тілом, використайте допоміжні
предмети, аби утворилась літера Ц.
6. Поглянь,
як ми будемо писати літеру Ц (якщо є можливість друку – роздрукуйте зразок; в
іншому випадку можливо написати у зошиті за зразком).
7.
На
закріплення пропоную переглянути мультфільм.
Немає коментарів:
Дописати коментар