вівторок, 5 травня 2020 р.

Напрямок. Ліворуч, праворуч.


Дитина вже ознайомлена з поняттями напрямку, з існуванням лівої та правої сторони відносно глядача. Це завдання присвячено тренуванню вміння дитини аналізувати напрямок руху обʼєктів у горизонтальній площині, керуючись на вказані вище два напрямки. На екрані дошкільник бачить обʼєкт, напрямок руху якого легко зрозуміти. Наприклад, здебільшого автомобіль їде туди, куди «дивиться» його лобове скло. Отже, дитина дивиться на екран і аналізує, в який бік на її думку, рухається той предмет, що зображений на малюнку. Мета дитини у ході виконання цього завдання досить проста – вказати цей напрямок. Після цього на екрані зʼявиться вже інший предмет. Перехід на новий етап здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь на минуле питання надала дитина. Це завдання корисне для розвитку вміння орієнтуватися у просторі, розуміти поняття про ліву на праву сторони та рух предмета у цих напрямках.

https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/livoruch-chy-pravoruch

Немає коментарів:

Дописати коментар