Мета: поглиблювати знання
дітей про рідну батьківщину — Україну, про її національні та державні символи;
ознайомити з художніми творами; учити уважно слухати і розуміти зміст творів;
формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; учити
запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розвивати інтонаційну
виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення;
виховувати повагу та любов до рідного краю.
— Що таке Батьківщина? Батьківщина — це наша рідна Україна. Земля, де ми
народилися і живемо, де живуть наші батьки, де жили і живуть наші бабусі,
дідусі, прадідусі та прабабусі. Україна — це край, де живуть українці,
український народ. Є велика Батьківщина, наша рідна країна — Україна, і є
маленька Батьківщина — дім, рідна сім’я: мама, тато та дітки. Про Батьківщину,
про Україну написано багато художніх творів видатних письменників. Послухай
вірш поетеси Ліни Костенко.
УСЕ МОЄ, ВСЕ ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА
Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,
— Оці степи, це небо, ці ліси.
Усе так гарно, чисто, незрадливо!
Усе як є — дорога, явори.
Усе моє, все зветься — Україна,
Така краса, висока і нетлінна,
Що хоч спинись і з Богом говори.
— Про що написано вірш?
— Як авторка описала Батьківщину?
— Якою є наша Батьківщина?
— Ось як про
Батьківщину написав Анатолій Камінчук.
БАТЬКІВЩИНА
Он повзе мурашка,
Он хлюпоче річка.
Не зривай ромашку,
Не топчи травичку!
В зелені діброва,
В китицях ліщина.
Глянь, яка чудова Наша Україна!
Журавлі над лугом
Линуть рівним клином.
Будь природі другом,
Батьківщині — сином!
— У чому автор бачив Батьківщину? Як він учить ставитися до природних
багатств України? Повтори віршовані рядки. Не
зривай ромашку, Не топчи травичку! Будь природі другом, Батьківщині — сином!
— Поясни вислів: «Берегти природу означає берегти рідний край». Як ми можемо
оберігати рідний край?
Немає коментарів:
Дописати коментар