Римування – одна з
особливих якостей мови. Цей феномен дозволяє використовувати слова з особливою
милозвучністю, підбираючи їх так, щоб закінчення фраз узгоджувалось особливим
чином. У ході виконання цього завдання дитина навчиться доповнювати фразу таким
чином, щоб вона виходила римованою. На екрані перед дитиною міститься словосполучення.
Перший його рядок – це просто склад, що повторюється. Важливо, що для створення
рими, останній склад другого рядка теж має бути таким самим. Але останнє слово
пропущене. Під цією фразою зображено кілька об’єктів. Назва одного з них
закінчується якраз на той самий склад, що так потрібен для римування. Дитина має, аналізуючи речення, згадуючи суть поняття рими та назву кожного
зображеного об’єкта (бажано в голос), робить свій вибір. Коли дитина ставить на
пропущене місце потрібне слово і утворює риму, то проходить на новий етап, де
буде інша фраза і, звісно, нові малюнки, один з яких зображує так само об’єкт,
назва котрого закінчується на новий потрібний склад. І навіть при допущенні
помилки дитина все рівно проходить далі, просто спочатку на екрані з’явиться
правильний варіант – тема римування спочатку є досить складною для дитини. Але разом з Вами вона зможе все!!!
https://learning.ua/mova/doshkilniata/utvoriuiemo-chystomovky
Немає коментарів:
Дописати коментар